پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112190
روزنامه شرق به دليل توهين شرم آور خود از ملت ايران عذر خواهي کند
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 924

سيفي در گفت و گو با جهان بين نيوز بيان کرد، دقيقاً زماني که موج استبداد داخلي و استعمار خارجي ملت هاي مسلمان را درنورديده بود و بسياري از ملت هاي منطقه توسط دولت هاي خود به خواب رفته بودند، اين بسيجيان بيدار دل بودند که با بصيرت بالا و درک صحيح مقتضيات زمان خود، انقلابي را به پيروزي رساندند که قطب هاي بزرگ قدرت هاي جهاني را به چالش کشيد و اسلام و حکومت اسلامي را دوباره احيا کردند.

 سيفي تصريح کرد، در طول سه دهه انقلاب اسلامي همين بسيجيان بوده اند که با درايت کافي و شناخت زمانه خود انقلاب پر عظمت ايران اسلامي را از گردنه هاي سخت عبور داده و آخرين تلاش مذبوحانه فريب خوردگان داخلي و مزدوران خارجي را در فتنه 88 ناکام گذاشته اند.

 وي در ادامه عنوان کرد، حال چه شده که روزنامه شرق با کاريکاتوري توهين آميز به تمام ملت ايران دهن کجي مي کند و اين افراد را آدم هاي چشم بسته و بي بصيرت قلمداد مي نمايد.

 اين استاد دانشگاه از اين روزنامه و دست اندر کاران و کاريکاتوريست اين توهين، خواست به خاطر اين عمل شرم آور از تمام ملت ايران بخصوص خانواده هاي شهدا، جانبازان و بسيجيان عذر خواهي کند.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html